دریادل

اخبار متنوع و گونان جهان هستی

دریادل

اخبار متنوع و گونان جهان هستی

بعد از خوردن موز این 21 اتفاق خوب در بدن تان رخ می دهد!


   اگر به شما بگویم که یک ابزار جدید و پیشرو برای کمک به کاهش وزن، کاهش نفخ ورم شکم، مبارزه با سرطان و افزایش انرژی، آن هم با قیمتی مناسب در دسترس دارید، چه می کنید؟  
باید بدانید که موز، میوه ای قدرتمند است و قدرت آن به اثبات رسیده است. تیم متخصص تغذیه ما دقیقا مشخص نموده اند که خوردن یک موز چه کاری در بدنتان انجام می دهد. برای دیدن اثرات موز روزی یک موز به رژیمتان اضافه کنید تا وزن کم کنید و چربی بسوزانید.  
ادامه مطلب ...

موشک پدافندی و برد بلند صیاد ۳ رسما به نمایش گذاشته شد


در مراسم رژه روز ارتش، موشک پدافندی و برد بلند و ارتفاع بالای صیاد 3 برای نخستین بار رسما به نمایش گذاشته شد.پیش از این، فقط یک بار این موشک آن هم به طور اتفاقی در جریان بازدید علی لاریجانی از یک نمایشگاه نظامی، دیده شده بود.

مراسم رژه روز ارتش آغاز شد



 مراسم رژه نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران

مراسم رژه یگان‌های ارتش بمناسبت 29 فروردین، در جوار حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آغاز شد.

 ، رژه بزرگ نیروهای سه گانه ارتش و قرارگاه پدافند هوایی به مناسبت 29 فروردین (روز ارتش و تجلیل از فداکاری‌های نیروی زمینی) با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح و فرماندهان عالیرتبه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در جوار حرم حضرت امام خمینی(ره) آغاز شد.

در این مراسم که وابستگان نظامی دیگر کشورها نیز در آن حاضر هستند، یگان‌های مختلف محمول و پیاده نیروهای ارتش و قرارگاه پدافند هوایی رژه خواهند رفت.

همزمان با تهران، رژه روز ارتش در دیگر شهرهای کشور نیز برگزار می‌شود.

جنگنده‌های ارتش بر فراز آسمان تهران رژه رفتند


جنگنده های نهاجا

همزمان با رژه بزرگ ارتش در جوار حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی، جنگنده‌های نیروی هوایی نیز به انجام رژه هوایی پرداختند.

 به مناسبت 29 فروردین (روز ارتش)، انواع جنگنده های نیروی هوایی در جریان برگزاری رژه بزرگ یگان‌های ارتش، در قالب دسته‌های فروندی بر فرار حرم امام خمینی(ره) اقدام به اجرای رژه هوایی کردند.

جنگنده‌های F7, F5, F4, F14, MiG-29, صاعقه، سوخو24، C-130 و تانکر سوخت رسان ازجمله هواپیماهای حاضر در این رژه بودند.