دریادل

اخبار متنوع و گونان جهان هستی

دریادل

اخبار متنوع و گونان جهان هستی

از ملکه هروئین تا کاسب حقوق زنان/ مزدورهای ایرانی چه کسانی هستند؟+تصاویر

پویش مردمی «#مزدور» به افشای چهره واقعی عوامل رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه و گروه‌های ضدانقلاب می‌پردازد.

خبرگزاری فارس: از ملکه هروئین تا کاسب حقوق زنان/ مزدورهای ایرانی چه کسانی هستند؟+تصاویر
 

 در فرهنگ عمومی مردم به کسی که برای انجام کاری خلاف اصول انسانی و اعتقادی اجیر می‌شود مزدور می‌گویند؛ مزدور کسی است که برای کسب موقعیت، پول و منفعت شخصی حاضر می‌شود از وطن و هموطنان خود بگذرد و به آنها خیانت کند.

کشور ایران نیز از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن نیز افراد بسیاری را به خود دیده است که حاضر شده‌اند برای منافع شخصی خود از وطن، هموطنان و انسانیت بگذرند و آنها را برای رسیدن به منافع شخصی خود قربانی و به آنها خیانت کنند.

در این راستا و برای تأکید بر پیشینه و حال این افراد پویش مردمی با عنوان «#مزدور» آغاز بکار کرده است که در آن  چهره واقعی عوامل رسانه‌های فارسی زبان بیگانه و گروه‌های ضد انقلاب معرفی می‌شوند.

در ادامه بخش کوتاهی از تصاویر منتشر شده از سوی این کمپین را مشاهده می‌کنید: 

 

*ملکه هروئین، یک ایرانی است؟!

 

*فردی که مصلحت کشورش را نادیده می‌گیرد، ایرانی است؟!

 

عکس/ جاده‌ شگفت‌انگیز که از زیر آب رد میشود

اده‌ای بسیار جالب در هلند وجود دارد که در قسمتی از آن قایق‌ها از زیر سطح آب داخل تونل می گذرند اما این جاده از نظر شگفتی بی‌نظیر است و گردشگران بسیاری را به طرف خود جلب میکند و شاید با تماشای تصویر این جاده هربیننده ای که برای اولین بار آن را مشاهده می‌کند دوست داشته باشد که این جاده را از نزدیک ببیند.
 
عکس/ جاده‌ شگفت‌انگیز که از زیر آب رد میشود عکس/ جاده‌ شگفت‌انگیز که از زیر آب رد میشود

استفاده از غاز برای ماموریت های پلیسی (+عکس)

استفاده از غاز برای ماموریت های پلیسی (+عکس)

استفاده از غاز برای ماموریت های پلیسی (+عکس)

به گزارش تالاب در چین یک گرو از غازها به صورت ماموران پلیس انجام وظیفه می کنند.  به گزارش تالاب به نقل از سی ان ان ،” ژانگ گوآنشنگ ” یکی از فرماندهان پلیس در استان سینجان چین درباره استفاده از غازها برای ماموریت های پلیسی می گوید عملکرد آنها از برخی جهات حتی از سگ های نگهبان هم بهتراست.

وی می گوید:”آنها همیشه در حالت آماده باش هستند، بسیار باهوش ، شجاع و دارای حس شنوایی بسیار قوی هستند.”

عکس/یکی از عجیب‌ترین زمین فوتبال‌های جهان

ژاپنی‌ها در توکیو یکی از عجیب‌ترین زمین فوتبال‌های جهان را درست کرده‌اند. این زمین فوتبال بالای یکی از آسمان‌خراش های این شهر قرار دارد که نشان می‌دهد ژاپنی‌ها از حداقل فضا، بهترین استفاده را می‌برند.
 

عکس/یکی از عجیب‌ترین زمین فوتبال‌های جهان

حقایقی که دروغ محض هستند!

پدری به پسرش گفت: برای من یک مطب پزشکی تاسیس کن

پسر گفت: پدر جان شما که پزشکی نخوانده اید و مدرک آن را ندارید!

پدر آزرده شد و در جمع اقوام گفت: پسرم بی سوادی ام را به رخ ام می کشد!

اقوام نیز نزد پسر آمدند و وی را سرزنش کردند!

گفتگوی بالا را از این جهت نوشتم که بدانیم بیشتر سخنانی که بر سر آنها اختلاف می افتد فی نفسه راست هستند اما نوعی از راست که کذب محض هستند! پدر دروغ نگفت اما این را هم نگفت که خود چه گفته که منجر به این حرف پسرش شده است هرچند پدر یک تحریف لطیف را در جمله خود گنجانده که ناخود آگاه می تواند مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد و آن اینکه پدر از فعل استمراری استفاده می کند یعنی می گوید:«به رخ ام می کشد» که این دروغ است چون پسر تنها یک بار این کار را انجام داد و باید می گفت:« به رخ ام کشید» و با این تحریف لطیف مخاطب گمان می کند پسر جسارت مداوم و همیشگی نسبت به پدرش دارد!

پس سعی کنیم هر وقت از حق بودن یک حرف هم مطمئن شدیم باز قضاوت نکنیم تا وقتی که بدانیم آن حرف در پاسخ به کدام مساله قبلی اش آمده است . گاه برای رسیدن به حقیقت باید دریچه اتاق های داخلی تر بسیاری را باز کرد. افراد زیرک هم همواره سعی می کنند برای تخریب از این حیله استفاده کنند مثلاً شما به شخصی فراوان کمک می کنید سپس آن شخص عمداً کمکهای شما را کتمان می کند و یا به وقت نیاز به شما یاری نمی رساند و شما در مقام گلایهکمک های خود را به یاد وی می اندازید آنگاه این شخص می آید و به اطرافیانش می گوید:«فلانی منت سر ما می گذارد»! در حالی که خود باعث این امر شده و اگر رذالت نمی داشت شما هم هرگز کارهای نیک خود را به وی یادآوری نمی کردید.

خاطرم است روزی من و دو دوستم مشغول یک کار بودیم که یکی از دوستانم بشدت کار می کرد و انقدر کار کرد که دیگر توان ایستادن نداشت و نشست ولی ما به خود زحمت چندانی نمی دادیم و چون خسته نبودیم سر پا ایستاده بودیم! همان لحظه شخص مسئول آمد و به من و آن یکی دوستم آفرین گفت و او را که نشسته بود سرزنش کرد! این هم نتیجه ی قضاوت از روی آخرین حقیقتی که می بینیم یعنی ممکن است یک نتیجه گیری کاملاً غلط انجام دهیم!