دریادل

اخبار متنوع و گونان جهان هستی

دریادل

اخبار متنوع و گونان جهان هستی

پروژه نفوذ و براندازی نرم


     

 نازنین زاغری تبعه ایرانی- انگلیسی است که در تاریخ 15 فرودین سال جاری توسط نیروهای سازمان اطلاعات سپاه کرمان در فرودگاه امام خمینی دستگیر و به کرمان منتقل شد.

ایشان با عضویت در شرکت‌ها و موسسات بیگانه در طراحی و اجرای پروژه‌های رسانه‌ای و سایبری با موضوع براندازی نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی مشارکت داشته است.نامبرده یکی از سرشبکه های اصلی موسسات معاند بوده که تحت هدایت و حمایت سرویس های رسانه ای و جاسوسی دولت های بیگانه فعالیت‌های مجرمانه خود را طی سالیان گذشته انجام داده است.

بنگاه‌های خبری دولت های استکباری بویژه رسانه های انگلیس خبیث در ماه‌های اخیر همه توان خود را برای حمایت از فرد مذکور به‌کار گرفته اند تا به خیال خام خود با جوسازی گسترده در عزم راسخ پاسداران انقلاب خللی ایجاد نمایند امااین خیال باطل هیچ گاه به واقعیت تبدیل نخواهد شد.

اما دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی باید بدانند،مامورین اطلاعاتی سپاه اشراف کاملی بر فعالیت های خصمانه آنان در فضای مجازی و حقیقی دارند و بدون اغماض با همه عناصر و شبکه های وابسته به بیگانه قاطعانه برخورد خواهند کرد.

جانسون(وزیر خارجه انگلیس) دلیل ورود زاغری به ایران را آموزش خبرنگاری اعلام کرد رسانه‌های انگلیسی به طور گسترده‌ای به انتقاد علیه او پرداختند و اعلام کردند که او اینگونه به افزایش اتهامات علیه زاغری از سوی ایران کمک کرده است.