دریادل

اخبار متنوع و گونان جهان هستی

دریادل

اخبار متنوع و گونان جهان هستی





یازینب(س)

کربلا شهریست ای دل شهریارش زینب است
اعتبارش از حسین و اقتدارش زینب است
نام زینب با حسین حک گشته در ایوان دل
دل که شد بیت الحسین نقش و نگارش زینب است
ولادت حضرت زینب کبری مبارک

*****

دیده بگشوده به دنیا زینب کبری
تهنیت گو بر علی و مادرش زهرا(س)
ای نور عین کوثر زهرا (س)
جان حسین زینب کبری
خوش آمدی ای گل زهرا(س)

*****

ولادت قهرمان فصاحت و بلاغت، و مظهر مهربانی و عطوفت
عقیله ی بنی هاشم زینب کبری سلام الله علیها مبارک باد. . .

وصیت نامه مدافع حرم، پاسدار شهید احمد رضائی اوندری

وصیت نامه مدافع حرم، پاسدار شهید احمد رضائی اوندری

عزیزانم رفتم من به جهاد کاملا اختیاری بود و وظیفه من بود که به ندای رهبرم لبیک گوییم . امیدوارم که از من راضی باشید ، مادرم می دانم که موقع رفتن من خیلی نگران بودید.ولی هر وقت دلت یاد عزیزانت کرد حتما حضرت زینب (س) را یاد کن ،از مصیبتهای حضرت زینب (س) یادت بیاید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از کاشمر بصیر،پاسدار شهید احمد رضائی اوندری از مدافعین حرم که در راه آزاد سازی دو شهر الزهرا و نبل در سوریه به شهادت رسید در وصیت خود به پدر و مادر و همسرش نوشت:

پدر و مادر و همسرم، این چند خط بعنوان در دل من است.
عزیزانم  رفتم من به جهاد کاملا اختیاری  بود و وظیفه من بود که به ندای رهبرم لبیک گوییم . امیدوارم که از من راضی باشید ، مادرم می دانم که موقع رفتن من خیلی نگران بودید.ولی هر وقت دلت یاد عزیزانت کرد حتما حضرت زینب (س) را یاد کن ،از مصیبتهای  حضرت زینب (س) یادت بیاید. مادرم برای اینکه کمی از نگرانیت کم شود ، می دانی که حضرت عباس (ع) برای چی لب فرات آب نخورد؟چون امامشان تشنه بود. مادرم می دانی که حضرت قاسم با اجازه کی وارد میدان جنگ شد؟ با اجازه مادرش.
مادرم اگر در روز قیامت بپرسند که جهاد در سوریه برای فرزندان شما مهیا بود برای چی نرفتید ،چه جوابی دارید؟آیا میخواهی بگوئی که در هشت سال دفاع مقدس ما وظیفه خود را انجام دادیم، نه مادر جان،پس حضرت ام البنین می بایست یکی از فرزندانش در کربلا شهید می شد (نه بیشتر) .
مادر و پدرم حالا می توانید سرتان را بالا بگیرید و بگوئید خدایا این امانت را از ما بپذیر ، مادرم از داستان مادر وهب یادت بیاید .
حلالم کنید-خیلی دوستان داشتم و دارم .

کوچکتان احمد

در چند دقیقه خطوط صورت خود را ناپدید کنید

با انجام ورزش‌هایی بسیار ساده که تنها چند دقیقه وقت شما را در طول روز می‌گیرند، می‌توانید به راحتی خطوط و چروک‌های پوست صورتتان را از بین ببرید.
به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسیاری از چروک‌ها و خطوط روی پوست صورت به علت خندیدن و اخم کردن‌های مکرر بوجود می‌آیند و بسیاری از افراد برای پیشگیری از آن کمتر می‌خندند یا اخم می‌کنند، در حالی که این راه‌حل خوب و مناسبی نیست زیرا خنده و اخم، واکنش‌های طبیعی بدن ما هستند و نباید از آن‌ها جلوگیری کرد.
افزایش انعطاف‌پذیری صورت باعث پیشگیری و کاهش خطوط و چروک‌های پوستی می‌شود و این انعطاف بیشتر از طریق ورزش دادن صورت و نواحی اطراف آن بوجود می‌آید. در اینجا چند مورد از ورزش‌های صورت را به شما آموزش می‌دهیم که اگر روزی دو مرتبه انجام شوند، می‌توانند بسیار مفید باشند. مطالعه‌ نشان داده است که زنان بین 35 تا 58 سال که این تمرینات صورت را به مدت 8 هفته روزی دو مرتبه انجام داده‌اند، بعد از 8 ماه اثرات مثبت آن را بر روی پوست خود مشاهده کرده‌اند.
با این ورزش‌های صورت می‌توانید پوست خود را سفت کنید، انعطاف آن را افزایش دهید، آن را بالا بکشید و در نهایت خطوط و چروک‌های پوست خود را ناپدید کنید. در ابتدا به مدت 8 ماه روزی 2 مرتبه و 3 دقیقه این ورزش‌های صورت را انجام دهید و بعد از مدتی کوتاه آن را تا 10 دقیقه در هر مرتبه افزایش دهید.
پلک خود را بالا بیاورید
انگشت اشاره خود را روی گوشه چشم و انگشت میانی خود را روی مرکز ابروها قرار دهید. به‌ آرامی در حالی که به پایین نگاه می‌کنید آن را به سمت بالا بکشید. سپس چشمانتان را کمی به هم فشار دهید تا عضله‌های اطراف چشمتان تقویت شود.
پلک خود را پایین بیاورید
انگشت اشاره خود را بیرون از گوشه چشمتان و انگشت میانی را داخل گوشه چشم بگذارید و آن‌ها را به آرامی فشار دهید و هنگامی که به پایین نگاه می‌کنید چشمان خود را ببندید.
بالا و پایین آوردن پلک
انگشت شست و اشاره خود را مثل حالت دوربین دور چشم خود به شکل دایره‌وار حلقه کنید و در همان حالت با انگشتان پلک پایین خود را کمی فشار دهید. ممکن است در این حالت دچار دوبینی شوید.
لبتان را بالا بیاورید
با انگشت شست و اشاره شکلی مثل 7 را در گوشه بالایی دهانتان ایجاد کنید. دست دیگرتان را در همین وضعیت بالای دست قبلی‌تان قرار دهید. به بالا نگاه کنید و سعی کنید با فشار دادن آرام دستانتان لبخند بزنید.

مناطقی از جهان که مقامات گوگل نمی‌خواهند شما آنها را ببینید + تصاویر

برخی نقاط که به هیچ دلیلی در نرم افزار Google Earth سیاه شده‌اند،امکان دارد به نحوی به موجودات فضایی مرتبط باشد.
به گزارش خبرنگار  حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان ، طرفداران فرضیه‌های موجودات فضایی در جدیدترین اظهارات خود عنوان کرده‌اند که برخی نقاط که به هیچ دلیلی در نرم افزار Google Earth سیاه شده‌اند،امکان دارد به نحوی به موجودات فضایی مرتبط باشد. 
گفتنی است، نقشه‌ها در نرم افزار Google Earth بنا به خواست صاحبان املاک می‌تواند برای حفظ حریم شخصی افراد بصورت پیکسلی نمایش داده شود اما به نظر می‌رسد مسئولان گوگل به عمد نمی‌خواهند مردم عادی برخی نقاط را ببینند.
 مناطقی از جهان که مقامات گوگل نمی‌خواهند شما آنها را ببینید + تصاویر
بررسی‌ها نشان می‌دهند، کارشناسان این مناطق را شهرهای مخفی و حتی محل اختفای موجودات فضایی و حتی محل استقرار بشقاب پرنده می‌دانند. 
تا به حال بسیاری از مراکز نظامی، پالایشگاه‌ها و حتی محل استقرار ناوگان هوایی ایالات متحده از روی نقشه Google حذف شده‌اند.
مناطقی از جهان که مقامات گوگل نمی‌خواهند شما آنها را ببینید + تصاویر
این سایت به طور مشترک توسط نیروی هوایی ایالات متحده، نیروی دریایی ایالات متحده، دانشگاه آلاسکا و آژانس تحقیقات پیشرفته پروژه‌های دفاعی (PARPA) احداث شده است. 
همچنین در کشور روسیه نیز مناطق وسیعی وجود دارد که در مرز با آلاسکا است و از روی نقشه‌ها به طور عمدی حذف شده است. 
در سال 1986 شایعاتی مبنی بر وجود شهرستان هایی با هزاران سکنه در این مناطق از روسیه فاش شد که البته مقامات روسی هیچ وقت صحت این ادعا را تایید نکردند.
کارشناسان معتقد هستند دلایلی چون مسائل سیاسی،‌نظامی و همینطور اسراری که دولت‌ها تمایل دارند از چشم مردم پوشیده شود در ایجاد نقاط تاریک در نقشه گوگل موثر است.

نگرانی نتانیابو از اقدامات ضدصهیونیستی اوباما پیش از پایان دوران ریاست‌جمهوری

نتانیاهو نگرانی خود را بابت حمایت احتمالی اوباما از قطعنامه‌ شورای امنیت سازمان ملل درخصوص تشکیل کشور مستقل فلسطین، ابراز کرد.
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، رادیو رژیم صهیونیستی امروز (یک‌شنبه)، گزارش داد «بنیامین نتانیاهو،» نخست‌وزیر این رژیم، نگران آن است که «باراک اوباما،» رئیس‌جمهور آمریکا، در هفته‌های پایانی دوران ریاست‌جمهوریش و پیش از ترک کاخ‌سفید از تصمیمات «شورای امنیت سازمان ملل متحد» و دیگر اقدامات ضدصهیونیستی حمایت کند. کانال دوم تلویزیون این رژیم نیز پیش‌تر از نگرانی نتانیاهو بابت خیانت احتمالی اوباما خبر داده بود. این در حالی است که کابینه رژیم صهیونیستی این خبر را تکذیب می‌کند. 
 «گلعاد اردان،» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و عضو حزب «لیکود،» امروز صبح، در گفتگو با رادیوی این رژیم اظهار داشت گمان نمی‌کند اوباما از قطعنامه احتمالی سازمان ملل درخصوص تشکیل کشور مستقل فلسطین، پشتیبانی کند و به احتمال زیاد آن را وتو خواهد کرد. وی افزود کاخ سفید همواره  بر انجام مذاکرات دوجانبه فلسطینیان و رژیم صهیونیستی تأکید می‌کند؛ بنابراین، بعید به نظر می‌رسد رئیس‌جمهور آمریکا قصد داشته باشد از اینگونه قطعنامه‌ها واقدامات حمایت کند.
رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از منبعی که خواست نامش فاش نشود، گزارش داد نتانیاهو نگران آن است که اوباما در فاصله نوامبر 2016 (آبان 1395) تا ژانویه 2017 (دیماه 1395)–از زمان انتخاب رئیس‌جمهور جدید آمریکا تا آغاز به کار رسمی وی- اقداماتی علیه رژیم صهیونیستی انجام دهد.