دریادل

اخبار متنوع و گونان جهان هستی

دریادل

اخبار متنوع و گونان جهان هستی

نگرانی نتانیابو از اقدامات ضدصهیونیستی اوباما پیش از پایان دوران ریاست‌جمهوری

نتانیاهو نگرانی خود را بابت حمایت احتمالی اوباما از قطعنامه‌ شورای امنیت سازمان ملل درخصوص تشکیل کشور مستقل فلسطین، ابراز کرد.
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، رادیو رژیم صهیونیستی امروز (یک‌شنبه)، گزارش داد «بنیامین نتانیاهو،» نخست‌وزیر این رژیم، نگران آن است که «باراک اوباما،» رئیس‌جمهور آمریکا، در هفته‌های پایانی دوران ریاست‌جمهوریش و پیش از ترک کاخ‌سفید از تصمیمات «شورای امنیت سازمان ملل متحد» و دیگر اقدامات ضدصهیونیستی حمایت کند. کانال دوم تلویزیون این رژیم نیز پیش‌تر از نگرانی نتانیاهو بابت خیانت احتمالی اوباما خبر داده بود. این در حالی است که کابینه رژیم صهیونیستی این خبر را تکذیب می‌کند. 
 «گلعاد اردان،» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و عضو حزب «لیکود،» امروز صبح، در گفتگو با رادیوی این رژیم اظهار داشت گمان نمی‌کند اوباما از قطعنامه احتمالی سازمان ملل درخصوص تشکیل کشور مستقل فلسطین، پشتیبانی کند و به احتمال زیاد آن را وتو خواهد کرد. وی افزود کاخ سفید همواره  بر انجام مذاکرات دوجانبه فلسطینیان و رژیم صهیونیستی تأکید می‌کند؛ بنابراین، بعید به نظر می‌رسد رئیس‌جمهور آمریکا قصد داشته باشد از اینگونه قطعنامه‌ها واقدامات حمایت کند.
رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از منبعی که خواست نامش فاش نشود، گزارش داد نتانیاهو نگران آن است که اوباما در فاصله نوامبر 2016 (آبان 1395) تا ژانویه 2017 (دیماه 1395)–از زمان انتخاب رئیس‌جمهور جدید آمریکا تا آغاز به کار رسمی وی- اقداماتی علیه رژیم صهیونیستی انجام دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.